• 881-456-383 / 603-627-109
  • info@betterbe.pl
  • Gliwice, Zawiszy Czarnego 20/4

Stawiamy na EFEKTYWNOŚĆ

O nas


Better Be istnieje od 2011 roku (wcześniej jako Better Business).

Better Be – dlaczego właśnie tak się nazywamy? Bo w życiu – również zawodowym – chodzi o to, aby czerpać pełnymi garściami,


aby BYĆ pełniej i mądrzej,

aby BYĆ z pasją i zaangażowaniem,

aby nie być byle jak, ale BYĆ z sensem,

aby BYĆ naprawdę mocno

i z owego BYCIA czerpać satysfakcję i przyjemność.


Dążymy do tego, żeby Uczestników naszych szkoleń łączyły – tak jak nasz zespół – pasja i profesjonalizm.

Efektywność przede wszystkim

Działania długofalowe

Nasze doświadczenie pokazuje, że mądrze skonstruowane projekty szkoleniowe są najefektywniejszą formą działania: transfer wiedzy i umiejętności z sali szkoleniowej na stanowisko pracy wymaga czasu, wsparcia, konsekwencji i cierpliwości.

Mniej znaczy więcej

Świadomość – tak! Wiedza – jak najbardziej! Lecz bez umiejętności – przećwiczonych, a nie tylko omówionych narzędzi, poczucia pewności, że wiemy, co robimy – wdrożenie treści szkoleniowych do codziennej pracy będzie bardzo trudne (żeby nie powiedzieć, że niemożliwe). Dlatego precyzyjnie badając potrzeby ograniczamy treści, żeby zostawić czas na ćwiczenie. I ćwiczenie. I jeszcze raz ćwiczenie!

Kluczowe pytanie: PO CO?

Najważniejsze jest dla nas określenie celów: jeśli w tym miejscu popełni się błąd, cała reszta będzie błędna. Najpierw pytamy więc PO CO?, aby następnie zastanowić się CO? i JAK? zrobić.

Forma ma znaczenie

Nawet najciekawsze treści może „zabić” nudna forma. Pracujemy warsztatowo, projektujemy gry, wspieramy na stanowisku pracy w formule training on the job, wypracowujemy konkretne rozwiązania podczas sesji action learning, skupiamy się na jednostce podczas sesji indywidualnych: krótko mówiąc żonglujemy formami dobierając je optymalnie do treści.

Uczciwość biznesowa

Największym komplementem ze strony naszych Klientów jest traktowanie nas nie jako dostawcę usług, ale partnera biznesowego. Pracujemy na te miano ciężko, ale i z ogromną przyjemnością, a taka wypracowana relacja z Klientem pozwala nam na efektywniejszą pracę, dodaje odwagi i chęci, aby robić to, co robimy jeszcze lepiej.